В обласному центрі полювали на порушників маршрутного руху

15190

Обіцяний сумісний рейд проводили Головавтотрансінспекція області, служба ДАІ та міське підприємство “Дніпроміськтранс”, взяли із собою і представників підприємств-перевізників. Востанннє такою компанією вирушали на перевірку півтора місяці тому – тоді не пощастило представникам маршрутної мережі в напрямку Придніпровська. Сьогодні ж обрали маршрути на масиви Перемога та Тополя: останнім часом саме на них найбільше скаржились пасажири. Черги на зупинках і забиті під зав”язку салони маршруток. Картина типова для цього часу: на годиннику вісім ранку. Пасажири перевіркою незадоволені: вона забирає час, а всі спішать на роботу. Їхня логіка проста: краще їхати в таких умовах, ніж проводити годину в очікуванні маршрутки. Інакше їхати не можна: на маршрутах замало машин. Коли в місті проходив тендер на перевезення, автопідприємства заявляли про достатню кількість автобусів. На разі офіційно на маршрути виходить лише “Богданів” та “Еталонів” майже двісті сімдесят. Неофіційно – у два рази менше. Представник одного із найбільших перевізників у місті – товариства “Ігрек”- і той виправдовуєтсья за нестачу рухомого складу. Перевізники хитрують, замінюючи вмісткі машини класу А на маленькі – класу Б. Кількість ніби і достатня, а на пасажиропотік не вистачає. Буває, що з маршрутів зникають і мікроавтобуси. Куди? Пусте запитання, адже на дворі пік туристичних перевезень. Окрема тема – технічний стан маршруток. І таке примарне обов”язкове техобстеження. Чому сидіння в салонах бовтаються, гума на шинах протерта, а провідки на панелі скручені власноруч водієм, питання, на які ніхто з присутніх двадцяти п”яти представників АТП відповіді так і не знайшов. Доки триває перевірка, відповідальні за безпеку руху не випускають з рук мобільних телефонів: ніхто не знає, який маршрут перевірятимуть наступним, тож краще підстрахуватись і попередити своїх водіїв. Минула перевірка для одного з перевізників була невдАлою: під час тендеру його позбавили одного маршруту. Та це – лише один випадок на мільйонне місто. У автотрансінспекції наголошують: подібні рейди проводять не стільки для маршрутників, скільки для транспортників з міськвиконкому. Щоб вони зробили висновки і усунули порушників з ринку перевезень. Для контролю за ситуацією є і міське управління транспорту, і спеціально створене комунальне підприємство “Дніпроміськтранс”. Утім за наявності великої кількості відповідальних посадовців маршрутників жодного разу так ніхто і не покарав.