Чи є перспективи у дніпропетровського метрополітену?

З будівництвом дніпропетровського метрополітену можуть не встигнути до Євро-2012. Принаймні так запевняють метробУдівці. Зараз, за їхніми словами, галузь майже не фінансується, а заробітну плату вони не бачили вже три місяці. Окрім цього, рівень підземних вод у тунелях майбутнього метро постійно підвищується, що загрожує всій центральній частині міста. Про колишні ударні темпи будівництва Дніпропетровського метрополітену свідчать лише ці графіки, яких вже давно не дотримуються. За словами метробудівців, роботи за графіком проводились ще на початку дев«яностих, коли держава намагалась вчасно їх фінансувати. Але все закінчилось у дев«яносто п«ятому, після врочистого відкриття першої гілки метро. З тих пір, кажуть робітники, і почались проблеми з фінансуванням. Заробітна плата стала розкішшю, адже її могли затримувати і на півроку. Здавалось, світло у тунелі з«явилось з отриманням Україною права на проведення Євро-дві тисячі дванадцять. Розробили навіть програму розвитку Дніпропетровського метрополітену, та, за словами працівників, проблеми залишились. Нинішні графіки будівництва метро вражають — п«ятнадцять метрів на рік. І це, незважаючи на заяви державних мужів відносно будівництва метрополітену до початку Євро- мундіалю. Більшість обладнання вже давно вичерпала свій ресурс, а про нове можна тільки мріяти. Через такі умови праці більшість квалікованих кадрів змушені покидати метрополітен. Щодня, кажуть метробудівці, звільняються декілька працівників. Та, за їхніми словами, окрім нестачі кадрів, існує ще одна проблема. Це ґрунтові води, які з кожнем днем все більше підтоплюють метро. Така ситуація, кажуть працівники, загрожує не тільки існуючим станціям, а й усьому центру міста. Та незважаючи на проблеми, метробудівці мужньо виконують свою роботу, сподіваючись, що перспективи Дніпропетровського метро ще не втрачені.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com