З початку тижня дніпропетровські автошляхи атакують дівчата в рожевому

14586

“За права жінок за кермом” – побачити ці гасла за останні дні мав нагоду кожен міський водій. Справжній зміст акції – не що інше, як реклама. Хоч анонсують її як соціально спрямовану. Минає тиждень проведення акції, а жінок у рожевому на дніпропетровських дорогах не більшає. Їх по місту працює всього шестеро, і переважно лише у двох місцях – на вулицях Артема та Коцюбинського. Давати інтерв”ю і спілкуватись з пресою дівчатам у рожевих комбінезонах категорично заборонено. Проте з водіями спілкуйся скільки завгодно. Для них заготовлені отакі рожеві буклети. Віддруковані вони для чоловіків. Адже й акція розрахована саме на них. Прихована реклама авто та пропозиції дарувати їх коханим жінкам – ось для чого в місті замайоріло рожевим. Водіїв збиває з пантелику гасло “За права жінок за кермом”. Спочатку думають, що це витівки феміністок. Коли з”ясовується, в чому річ, лише посміхаються. у Дніпропетровську до водіїв-жінок відношення неоднозначне. Саме їх чоловіки часто звинувачують у створенні аварійних ситуацій. Доки триває зйомка, повз нас проїжджає чимало авто, де за кермом – жінки. В середньому – це кожна п”ята машина. В основному керують авто молоді дівчата. Вони встигають не тільки на дорогу дивитись, а й по мобільному розмовляти, і у відеокамеру посміхатись. Щоправда, не всі. Більш досвідчені водії-дівчата перед тим, як дати інтерв”ю, обов”язково паркуються, щоб не заважати рухові авто. Вони запевняють: не буває водіїв-жінок і водіїв-чоловіків – бувають ті, хто не знає правил. Самі того не підозрюючи, організатори рекламної акції підштовхнули водійську спільноту заговорити на найгострішу тему на дорозі. Перший тиждень цих розмов показав: чоловіки у більшості своїй не заперечують проти існування водіїв-жінок, але зауважують: було б непогано, якби тим разом з автомобілем не дарували й права.