Ліквідувати наслідки аварій стало набагато дорожче

Страхові компанії збільшують вартість своїх послуг, мотивуючи це тим, що набагато здорожчав ремонт автівок. Одні страховики вже заклали такий ризик у свої договори, інші – поспішно скликають клієнтів оформлювати договори нового зразка. Мета єдина: змусити клієнта доплатити за страховку. Тільки в такому випадку йому гарантуватимуть повну компенсацію. Листа від своєї страхової компнаії Сергій отримав наприкінці минулого тижня. Хоча страховку автівки оплатив давно і в повному обсязі, тепер повинен знову платити страховикам. Це стало для чоловіка неприємним сюрпризом, особливо тому, що термін страхування його авто вже добігає кінця. Однак вартість автострахування зараз підвищує більшість страхувачів. Мотивують це тим, що здорожчали автомобілі. Ще один мотив для підвищення вартості страховок – здорожчання послуг СТО. Ремонтники заперечують: за свою роботу ми ціни майже не підняли, мова йде про вартість запчастин, яка зросла вдвічі. Тому і зросла вартість страхування, – кажуть у страхових компаніях. Якщо навесні страховка розраховувалась за одними цінами, тепер вона не покриє усі витрати при так званих страхових випадках, або аваріях. І тоді власник подряпаної автівки не отримає потрібну суму компенсації. Щоб виправити це, і збільшують вартість стархових полісів. Якщо влітку автівка коштувала, наприклад, 90 тисяч гривень, а страховка на неї складала 1,5 тисячі, то зараз авто коштуватиме близько 110 тисяч, а вартість страховки зросте на 600 гривень. Саме такий приклад нових розрахунків наводять страхувачі. На СТО ж кажуть: навіть доплата за страховку не обов”язково гарантуватиме швидке повернення коштів у разі страхового випадку. Причина проста. Проаналізувавши ситуацію, Сергій вирішив, що доплачувати за страховку авто наприкінці терміну дії договору йому невигідно. Скоріше за все, до страхової компанії він так і не поїде. А в разі аварії звернеться до знайомих ремонтників.