Мешканці Дніпропетровська мають чималі труднощі при оформленні житлових субсидій

14174

Хотіли, як краще, а вийшло, як завжди. Йдеться про оформлення грошових субсидій на сплату за житлово-комунальні послуги. Їхньою наявністю багато хто з чиновників виправдовував підняття тарифів у ЖКГ. Щоб отримати субсидії, казали вони, всього і треба, що звірити власні дані у відділеннях праці та соцзахисту. Після введення комп”ютеризованої системи “єдиного вікна” ця процедура мала стати надпростою. Та не вийшло. Легко в нас нічого не буває. Є комп”ютерна база даних, є кімната для прийому громадян, є самі громадяни. Та людина, яка веде прийом у єдиному вікні, теж єдина, і в неї просто не вистачає часу, щоб швидко обслужити всіх. Валентина Степанівна сором’язливо вигороджує систему, яка все ж сама себе видає. Все рівно у єдиному вікні паперова праця переважає сучасні технології. До того ж система дає збій у співпраці з міськими електричними мережами, які вимагають надсилати їм довідки для звірки, а потім повертають тіж папірці у вікно. Те, що розуміє пенсіонерка, не розуміють поки чиновники. А в цьому випадку можна було б і прислухатись. Поки ніяких змін не передбачається. І цей опалювальний сезон пройде ось так – у супроводі черг пільговиків. На день записуються вісімдесят осіб, проходять через єдине вікно десь біля тридцяти п’яти. Зате є можливість спілкування в очікуванні часу, коли єдине вікно перетвориться на двері, в які можна буде вільно зайти.