В Дніпропетровську триває конкурс на пасажирські перевезення

15135

Це літо для багатьох дніпропетровських маршрутників не на жарт спекотне. У місті триває тендер на пасажирські перевезення. Він передбачає три етапи. Другий та третій пройдуть у серпні та вересні, а результати першого етапу конкурсу стали відомі вже сьогодні. Мова йшла про сорок чотири маршрути, заявки на перевезення по яких подало дев”ятнадцять підприємств.

Тендер проходив за зачиненими дверима, спостерігати за його ходом заборонили навіть пресі. Кажуть, у цьому – першому – конкурсі на один маршрут реєструвалось до трьох-чотирьох претендентів. Чи переможе кращий? Якщо перевізники в цьому дуже сумніваються, то члени конкурсної комісії запевняють: усе буде справедливо.

Головні вимоги до учасників тендеру: достатній парк машин, їхній невеликий вік та велика пасажиромісткість. Звичайно, не останню роль відіграє й те, чи був ти занесений у “чорні” списки ДАІ та автотрансінспекції. Нещодавні рейди були настільки голосними, що на них очі не закриєш. Утім чи возитиме краще новий перевізник? Цього ніхто із конкурсного комітету не гарантує. Адже на ринку пасажирських перевезень фігурують одні й ті самі підприємці. Те ж кажуть і про напрямки маршрутів: хоч вони й далекі від досконалості, переглядати їх у міськраді поки не планують.

Перевізники пошепки говорять про те, що маршрути встановлюються під диктовку монополістів і зацікавлених у цьому бізнесі чиновників. Та хто це доведе? Сьогодні ж обурювались іншим: результатами тендеру. Як і пророкували члени комісії, ображені були.Дехто з перевізників навіть хоче звертатись до суду, щоб відстояти своє право на участь в цьому бізнесі.